tisdag 22 oktober 2013

rusa

Sen skilsmässan, det är nu 7 år sen. Så har jag rusat in i alla kvinnor jag mött.
Inte så att jag försökt såra och gjort illa. Mer att det bara blivit så.
Det är inte speciellt roligt att såra andra människor.
Det är inge roligt att se att de man tycker om må dåligt.
Ändå har det lättaste alternativet varit att bara köra på, konstigt nog.
Jag tycker verkligen om vissa personer. Visst kan man älska flera.

Innan jag riktigt kommer ur allt det där.
Kommer ny skit och läggs på.
Riktig riktig skit.
Tror inte jag ska rusa mer.
Ska försöka reda ut ,landa och må bra.

5 kommentarer:

  1. Tror man måste rusa tills man inte måste längre. Äsch.

    SvaraRadera
  2. Reda ut, landa. Det är bra : )

    SvaraRadera
  3. Visst kan man älska flera. Då är det inte alltid så lätt att reda ut. Eller att landa. Tror jag.

    SvaraRadera