tisdag 23 november 2010

grupperingar

Vill inte mamma, jag vill inte. Hur ska man kunna säga det då. Kan ingen se att jag inte vill.
Åååå vad jag hatar dom.
Ska mitt liv vara så här nu. Vill vill inte.
En golgata ett inferno en ständig rättegång.
Vart är du käre kompis?
När kommer jag träffa dig.
Kärleken vart är du?
Tryggheten vart är du?
Alla dom här tankarna måste någon gång försvinna.
Dom ska inte gömmas, försvinna ska dom.

Finndjävel,idiot,mongo hur fan ful får man vara.

Broder Daniel – I'll Be Gone

6 kommentarer:

  1. Finns det något jag kan säga
    något jag kan göra, för att stötta?
    Förutom att babbla, ett försök att lyssna
    jag älskar ditt sätt att beskriva
    det kärleksfulla, sköra, ditt hjärta
    hoppas du är bland vänner numera
    det kan dom som hatar aldrig vara
    Uppskattar ditt sätt att skriva
    det korta, insiktsfulla, lilla,
    utsatta, spontana, genomtänkta

    SvaraRadera
  2. ÄRE SANT?????! WHAAAT!!!
    Den 11:de..åååh då får du hoppa lite åt mig med, för då ligger jag på operationsbordet...=( men jag hoppade ju för dig när jag såg honom :)

    kram

    SvaraRadera
  3. Så lite text, men så mycket innehåll. Fint, men på samma gång hjärtskärande.

    SvaraRadera
  4. hihihi ja det hoppas jag att du gör.

    åh det är så mycket den operationen innebär för mig, så vill helst inte skriva ut de ännu, men vore kul å ha mer kontakt med dig.
    hur fixar man de då? Då kan jag berätta allt :P

    kram till dig!!! I MÄNGDER!! =P

    SvaraRadera