tisdag 19 oktober 2010

struktur

-Det finns ingen struktur i den där symbolen.
-Vadå ingen struktur?
-Ingen struktur säger jag. Den är menlös och intetsägande.
-Ingen struktur, menlös och intetsägande. Är du riktig?
-Ja jag är riktig, Är du?
-Hahaha,,,, Ja det är jag
-Och det är jag som bestämmer.
-Ja det är det, bara vi får betalt så.
-Ni får komma upp med något nytt.
-javisst men kontraktet går ut nu. Så vi får skriva ett nytt kontrakt.
-Jaja ta det med ekonomiavdelningen inte med mig. En annan symbol ska vi ha. Den ska stå för arbete,mål styrka och struktur.

3 kommentarer:

  1. Gillar både dagens och gårdagens texter

    SvaraRadera
  2. Han (?) stod inte på sig precis för sin symbol. Nåja, den kanske var utan struktur :)
    Är han rätt man på rätt plats?

    SvaraRadera
  3. Jag ser en man (?) framför mig som sitter vid ett stort helt tomt skrivbord, svänger med armarna och delar ut order till andra. Men vad gör han själv?

    SvaraRadera