fredag 15 oktober 2010

storslaget

Dina tår är lite långa,lite krumma sådär, gömmer sig lite. Fotleden är skir men alldeles lysande rak.
Pussar brukar dom få.
Vader och smalben är helt fantastiska,underbara smala långa. Små tunna ljusa hårstrån.
Knäna små men starka lite kantiga.
Lårens framsida är muskler. Långa underbara muskler. Ljusa fjuniga fladdrande hår.
Dina blygdben och din lukt och smak övergår mitt förstånd.
Magen är stark,smal, spelande i kärlekens lek.
Dina bröst är små, virila, uppnosiga och känsliga. Ett eget paradis för mina händer och tunga.
Gropen vid nyckelbenet och axeln skulle jag kunna flytta in i. Där skulle jag var lycklig och kunna vila.
Halsen och nacken är smäcker, rak, känslig och mjuk. En underbar plats att snosa vid. Somna in och vakna utvilad.
Din tunga och mun får mig att explodera se allt som varit gömt. Min tunga mot din tunga räcker flera veckor månader.
Dina ögons vetskap,dina ögons kunskap och mörker sköljer över mig.
Dina brunnar i din själ fångar mig.
En evig vetskap om vänskap och kärlek.

1 kommentar: