fredag 24 september 2010

mingla

-Hahaha ja jag håller med, det är verkligen roligt att löpträna. Jovisst kan vi göra det, kanske inte på måndag. Vi kan väl höras till veckan.
"Löpträna vilken idiot jag ska inte löpträna. En shot ska jag ha."

-Skaru shota kom igen nu, en liten kan du väl ta, jag bjuder.
Nä jag har aldrig klättrat i berg. Såklart vi kan göra det. Jag ringer dig. Måndag eller onsdag.
"Klättra i berg jovisst haha näru det ska inte jag göra. Säkert dyrt också."

Kolla Jonas, safezone måste skynda mig bort.

Oj Ulrica är Ulrica här. Hur fan luktar jag egentligen. Vafan slutade folk röka inomhus för. Svett skit och konstiga parfymer luktar man nu istället.
Ulrica vem pratar hon med?
Jaja det är väl bara att gå fram.
Haha det gick ju bra, surra en timme om film. Fy fan vad tråkig hon var då. Men vilket dekolletage. Kanske kan ta en returmatch vid tre. Ja så tråkig är hon nog inte vid tre.

Fan vad snygg du är. Killen får ju aldrig reda på nått.
Jo jag jobbar på squashen. Visst kan vi spela. Ring mig.
Vadå, för gammal det är väl du som är för ung.

Jovisst kan jag boka fjällstuga.
"Varför kan aldrig dom boka fjällstuga. Alltid jag, man är väl lurad förmodar jag."

Sms nu?
-Vad gör du står i taxikön.? Är du barnlös kan jag komma? Eller är du ute?
Okej vad ska jag svara på det? Vart står Ulrica, med Mats det orkar jag inte med.
Vad är klockan? halv tre. Jahopp slutminglat.
-Kommer på en gång.

7 kommentarer:

  1. Oj, oj, oj....gissa om jag är glad att vara sambo och slippa det där stöket. Längtar inte tillbaka.
    Roligt skrivet

    SvaraRadera
  2. LOL. Gillar speciellt "svett, skit och konstiga parfymer". Enligt kvällspressens vetenskapliga artiklar så är det doften hos andra människor man tänder på, inte den ev parfymen, utan själva kroppsdoften med svett och allt.

    SvaraRadera
  3. Roligt att få följa med på någons inre virriga tankar. Bra!

    SvaraRadera
  4. Minglandets virrvarr - kul och talande.

    SvaraRadera
  5. Haha, ja ungefär så där hemskt är det!

    SvaraRadera
  6. Usch, precis så hemskt är det... Bra beskrivning!

    SvaraRadera
  7. Träffsäkert om mingel. Försökte kommentera dagens text men har inte tillträde. Ville säga att jag särskilt gillar slutet.

    SvaraRadera