måndag 30 augusti 2010

Hoppa över

Den här dagen skulle jag ha kunnat betalt för att hoppa över.
Ibland kan man inte förstå hur saker kan gå så dåligt. Till slut kan man nog säga att jag hade väldigt tur att jag inte gjorde illa mig på jobbet. Det mina vänner är bra nog. Alldeles för stora krafter som är igång på fabriker. För att det ska vara hälsosamt att vara ivägen vid haverier.
Tror aldrig att jag fått mer puls. Vaknade till rejält.
Svårt omständigt att förklara vad som hände.
Men rädd var jag.

Så nu är det nya tag imorgon.
Nya skrivpuffar imorgon ska det handla om relationer. Godnatt

3 kommentarer:

  1. Tur att det gick bra ändå...låter det som...?

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Ja det gick bra. Ingen gjorde illa sig.

    SvaraRadera