lördag 24 april 2010

oönskat möte

-Nää jag tycker om dig också. Men inte fan vet jag vad jag ska säga.Sluta grina nu. Ååå jag orkar inte lyssna på dig nått mer nu. Nä jag har inte varit otrogen. Vem fan har sagt det då. Alla pratar så mycket skit.

Nä jag lovar. Jag har inte legat med henne. Jaha vart ska du dra då. Lycka till din djävla fitta. Hallå kom in och prata. Nä jag lovar att sluta skrika om du gör det också. Ja du kan lita på mig. Men vem var det som sa det då. Näha berätta inte det då. Typiskt tjejer. Ja du är väl tjej du med.
Haha ja fy fan vad dum i huvudet du är. Gör vad du vill.

Men sluta tjata , ja jag låg med henne. Eller jag slicka hon bara.

4 kommentarer:

  1. Gillar att jag själv får fylla i vad den andra personen säger och tänker. Slutet gör mig lite chockad, men det är nog bara för att jag själv inte skulle våga skriva såna saker...

    Tänker ofrivilligt på en dialog mellan prinsessan Madeleine och hennes Jonas.

    //Linn

    SvaraRadera
  2. Ha ha, Madde och Jonas! Underhållande men så klart inte roligt på riktigt. Jag tycker du återger tjatet väldigt autentiskt som marmoria så bra skrev.

    SvaraRadera
  3. Bläh! GUd vad jag hatar otrohet!
    Du har på ett bra sätt visat vägen till sanningen, och under tiden jag läser far frågor, minnen och ilska genom skallen.

    SvaraRadera